Blogger Layouts

WeLcoMe.....SiLaLaH MasOk....

Bismillahirrahmanirrahim...

My PeWEnDs

Thursday, April 14, 2011

aku pasrah andai ini ujian dari-MU

aku pasrah.......

andai ini ujian dari-Mu...

namun...

jauh disudut hati aku....

aku sedih sangat....

aku insan biasa..

mudah goyah bila diuji

ari ni gelap 4 bulan...

takut..sedih...tertekan....macam-macam aku rasa...

kenapa ini berlaku padaku?

aku lemah....

aku tak kuat...

aku tak mampu hadapinya....

ari2 aku tunggu....tanpa jemu

pabila yang lain mendapatkannya...

hati aku bagai dihiris2....cemburu mungkin atau barangkali perasaan takut menghantui ku...

ya.....ak memang takut....

takut akan masa depan yang mungkin gelap dengan keadaan sekarang

lantas...

ak megambil keputusan untuk meninggalkan dia...

bukan sebab tiada rasa sayang lagi...

tapi tak sanggup melihat dia menderita atas ketidaknormalan yang aku alami...

tapi alhamdulillah...

dia banyak bagi support

esok....

ku nantikan penuh debar

mengharap sinar di hujung yang gelap

hanya doa mengiringiku....

kembalikan kewanitaan ku........

amin....



2 comments: