Blogger Layouts

WeLcoMe.....SiLaLaH MasOk....

Bismillahirrahmanirrahim...

My PeWEnDs

Friday, April 29, 2011

Masa kita semakin suntuk......

salam.....

khas buat tatapan dak2 year 4 nursing degree.korang da best.kenangan ngan korang ak x akan lupa..

wani: kadang2 ko wat ak bengkek gak...xmo ngalah..asyik nk menang ko ja..tp ko kat UK ak rindu gak nk gado kutuk2 ko..upsttt

Tay: sori lau sy ad wt awk kecik ati ka pa..ngeeee

freda: kakak!!!!!pasti rindu sama kakak nanti....pas ni nk buat buku peribahasa n jual kat sibu

oya: sori ya suka nyakat ko...tp sori der...ko x kn kalah ngan ak...

aina: hahahaha....slalu bikin kecoh kan...pa pe.sori 4 everything...aku mmg kapala angin..sabo je la

syaf: sampai ati ko x kim salam kat kat mama ak.sOb3....pa pe pom pasti rindu kat ko

cdah; cdah kne mintak maaf ngan sy...bnyak wt saloh nih....

CP: awk mmg memahani sy..thanx

wan: make up tebal la...x npok cikit kalu malu...kalu malu jgn la cubit paha ore...sakit urrrr

ong; nk cut rambut mintak pndapat saya lu ok

jun: t keje jgn lembut sangat..nnti pt tergoda

zeti: thanx bnyak tolong especially time mr toshiba wat hal.hehehhe......nk mkn nsi minyak jgn lupa jmput sy...lau x jmput t saya bom rumah awk

tuo: sori slalu ejek tuo ckp sabah...tp sweet je..(pasan la 2)

zura A.K.A iko: suka buli kamu....msti rindu t...huks3

ifa: kamu slalu bg sy nsihat...tq

iza; kmu slalu bg sy mkn tyme sy lapo.hahahhaa.....tq

ili: maaf sokmo suko ko ili tyme ili lambat sapa mklumat...hahahaa...suko lagi..upsttt maaf2....rindu sy t k

and kakak2....walo hanya sementara pasti kekal lam hati kita wat slma2nya....

hari ini kita bersama....esok kita akan pergi membawa haluan masing2...kenangan tercipta tersemat di hati wat slama2nya..sayang korang 10X.....terima kasih kerana jd kawan dan sahabat saya...maaf atas keterlanjuran kata....

salam


3 comments:

  1. salam..

    wahaha..nages2..T_T blueek..:P

    ReplyDelete
  2. sedih r plak...aku akan pastikan aku akan menang....hahaha

    ReplyDelete
  3. eh baru perasan "oya: sori ya suka nyakat ko...tp sori der...ko x kn kalah ngan ak..."
    maksudnya: ko xkan menang ngan aku....hahaha..aku terhebat....aku menang..yahooo

    ReplyDelete