Blogger Layouts

WeLcoMe.....SiLaLaH MasOk....

Bismillahirrahmanirrahim...

My PeWEnDs

Friday, October 28, 2011

Bukan Tak Dapat...Cuma Lambat Cikit

fuhhh....

kemain nk sedapkan hati...Dh 4 bulan lebey kot aku mngngur....2 bulaan pertma ak kje kat kedai just nk amik experience sbb ak x pernah kje sblm neh...tp after rya ritu ak decide nk quit sbb nk pokus anta resume...so dlm mse 2 bulan jobless neh...rase cm diri nih x berguna sgt..dh beso2 pom duk umah mak g...mkn minum mak sara g...spptutnya di usia 23 tahun..ak dh cukup dewasa menguruskn diri sndri...ok fine..agak stress disitu....

bukan aku x beria2 anta...aku anta emel berpuluh2 kali.....dh nk dkt ratus dh neh..xcukup emel pos algik..kol2 kadang2 jerp...kadang2 terpikir..pe yg x kene g...membe2 lain senang beno dptnya..pe mslhnya.....tp bila ingt2 balik..haihh....Astaghfirullahala'zim...xbek ckp cm 2.....rezeki Allah ad di mana2 je..bukan Dia x nk bg...cuma lambat cikit jerp....(sejuk ati pas tuh)....

ari2 rutin sama je....anta resume..resume..resume....lau dulu punya la memilih..x nk johor..xnk 2 xnk neh..tp skang brunei pom ak mintak jerp...ttbe ad kekuaatan nk berjauhan ngan famili....xkn ak nk melangok sini jerp...mungkin rezeki aku kat negara org kita x taw kan...hopefully....ermmmm

Rasa bertuah jugak time2 ak tensi tensi.....Mr. beliau sgt memahami...slalu aj dia jdi tmpat aku lepas geram..saba btol beliau...sanggup tolong poskan resume ak...wah...bagus nya beliau..tekmiu..temkiu...t dpt kje i blanje eskrim okai....

sehingga skang ak saba menunggu...lau x dpt kje skali pom..bg la pluang untuk aku rasa debaran di interview...INSYAALLAH.....try dh try..doa dan tawakkal plak


No comments:

Post a Comment