Blogger Layouts

WeLcoMe.....SiLaLaH MasOk....

Bismillahirrahmanirrahim...

My PeWEnDs

Thursday, November 3, 2011

Interview part 1

Alhamdulillah.....

lebey kurang 4 bulan lebey jobless....td sy dpt kol dr Hospital Gleneagles Intan Kuala Lumpur...fuhh fuhh....dulu punya la takmo keje spital neh....bukan pe..uniform dh cun tp xley pakai tudung la plak.just pakai skaf jerp...lau bleh xmo la cm 2...t kne tayang leher yg x brape nk jinjang neh...paling2 kne bukak rantai pemberian mak aku neh..hukhuk...(dan alasan selebehnya).g pom famili n Mr.Right x berape nk stuju la camtu...so ak x apply la spital tuh...

dlu agk memilih..takmo situ takmo sini....so aku apply area umah aku n selayaknya je...tp bila dh 4 bln x d pe2..memandangkn ayah aku dh x brape sihat...ari 2 3 kali kot muntah time blik pas konvo ritu..so ingt nk kne kje cepat2..ley ringan kn beban dorang..dats y la ak stress jobless neh.haihh

so aku pikir ak dh try tmpt x dpt soits ok mayb lau ak apply glen.bkn x cuba tmpat len...dh cuba...darurat katenya.heheh...

so..ak dijadualkan iview 08.11.2011 pkul 1pm....doakan aku lancar semuanya.hopefully..amin



*nantikan penceritaan aku tentang perjalanan ke sana..orang2 yg terlibat dlm iview ak..and mcm mane iview ak berlangsung.....soon....byebye

No comments:

Post a Comment