Blogger Layouts

WeLcoMe.....SiLaLaH MasOk....

Bismillahirrahmanirrahim...

My PeWEnDs

Friday, December 16, 2011

kisah hati....

salam.....

wah..kemain lagik..berabad x menyemak lam nih..alih2 muncul ngan tajuk entry yg berbaur2 jiwang gitu..ok..kasi can la aku nk layan perasaan jap...adoiiiyapunnnn.bkn aku malas nk hupdate menda alah nih...dh bnyak kali aku bkk blog nih..tup2 tutup balik..ntah mud aku melayang pegi mne ntah..ttbe ase xd perasaan nk bermadah pujangga aje...

okey..lets we talk bout ma job(org puteh ko..nah hamek ko!!!)...beberape ari agak stress jugak la...aku ni cpt nyanyok...ko ulang bnyak kali pom i\x ingt jugak...tambah2 sal kedudukan.kompius tol aku nk cri barang..sesat la jugak lam icu.slalu kne tego ngan senior...adik kat icu xley lambat2..t patient mati pom awak x jumpe g cri barang...ermm..sedey jugak ayat 2..tp mncuba jadi keras ati demi nk blaja n dpt pengalaman...2 ari incharge pt...agak berbaloi la.ase best sgt jaga pt..follow round...setel paper...yg asyik bila communicate ngn dktor...sib bek dktor memahami ak staf baru yg agak huru hara jiwanya.nk bg form darah terbagi form x-ray...(sapa suh wat kaler sama..kan dh tertukar)...ekceli ari2 mentor tego...ad je silap ak wat..tp xpe..makin ari makin kurang tegonya..n sok dh stat keje mlm..harus la jugak lau kapla nk ting tong and lambat bertindak balas...mentor nk warning siap2 lam kul 1 a.m ke 4 a.m xd keje..dia nk soal aku..tgk lam cm na...jgn aku yg critical sudahhh..neway...mmg asyik la mentor aku 2...

then..dia dh abes exam ari ni...so means x lama lgi dia akn pergi untuk beberapa bulan...3 bulan.lama kan...aha...lamaaaaaaaa...t pas ni lau kira2 balik lam sthun berapa kerat ja jumpe..masa diabiskan atas perahu je..berat je ase nk bg ye pegi..tp ak ttp akn tunggu dia balik untuk hari yg dinanti nantikan 2....hari pe?ha...2 yg kita x taw..hari ahad isnin selasa rabu khamis jumaat sabtu..hahahah.shadap ko!!

No comments:

Post a Comment