Blogger Layouts

WeLcoMe.....SiLaLaH MasOk....

Bismillahirrahmanirrahim...

My PeWEnDs

Wednesday, December 28, 2011

our love...our story...

salam...hehehe..senyum2 kambing....ekceli sy baru balik jumpa Incik bakal...bukan pa..nk discuss serba sikit..ye la..xlama g ye nk g kelaut..kiteorng g mkn kt area umah lama sy..kedai din di laman midah...giler sesat kot...gne GPS pom kemain sejam nk g cheras..ouhhhh....tp bkn sesat yg sy nk kasi taw okai...

after discuss kami decided nk langsung pertunangan pada 30 april 2012 pada hari isnin..lama g kan...okai..bkn excited x menyabor..just discuss awl2 sbb ye g blayar 3 bulan tanpa line sesawang yg bakal menyambungkan kami...so its better discuss awl2..kemain seyes lgi discuss bila nk bli cincin...hantaran..majlis bla bla bla...cm geli lak aku yg hu ha hu ha ni tangkap seyes..errrrrr

so ekceli ak nk bookin baju n pelamin(alaa...jgn ckp aku nk melebey terbookin awal...just ak malas nk apply cuti nk balik kg...nk simpan AL katerrrr)


insyaAllah aku akan pakai dis baju..(nk kne slim nih)


yg tu bukan aku k..just ni pelamin kami.....

pray 4 us..moga semua berjalan seperti dirancang okai..insyALLAH

1 comment:

  1. Cewah, entry orang tengah bahagia nampak?
    p/s: cerpen tu mana ada kaitan dengan diri sendiri da..sejak bila pulak saya nak menikah? ahaha..

    ReplyDelete